Nice












1. Vi kom till Nice, en stad full av palmer, kaktusar och hundbajs!
2. Isak på stranden
3. solkyssta kyssar
4+5. Vi bodde i en vindsvåning som hade fönster som vätte ut mot hustaket, där fanns en bänk man kunde sitta på och en fantastisk utsikt över takåsar och solnedgångar.
6. En kväll smet vi över ett staket och pallade apelsiner. De var fruktansvärt sura men kul var det!
7. Vi åkte till en bergsby som hette Entrevaux i äkta pittoreskt fransk stil. Vi gick upp för hela den kringliga vägen upp till borgen som någon hade bajsat i.
8. Negressco hade en sagolik serveringslokal där vi drack kaffe bara för att få gå in och insupa atmosfären.
9. Sen gick vi och badade så långt vi kunde utan att blöta ned kläderna och såg på när flygplansljusen speglades i vattnet.
10. Beachhouse

Nu blev det hur många bilder som helst på en gång, and there're more to come! Vi var ju i Paris också..

Kommentarer
Postat av: M

Åh, jag önskar att jag hade sett allt detta när jag var i Frankrike :/ Jag såg mycket, men inte allt jag hade velat då jag var fjättrad vid ett sällskap på omkring tio personer. I en sån trupp är det svårt att få sin önskan uppfylld :<



När möjlighet finnes så ska jag åka tillbaka i mitt eget sällskap och uppleva det jag missade senast :)



Vackra bilder!

2009-07-01 @ 01:38:55
URL: http://engrafiteremit.wordpress.com
Postat av: sandra

Alltså fyfan vad fint, vill också åka dit. Fina paret hör hemma i fina Paris, mmm-mhh!

2009-07-06 @ 21:29:04
URL: http://likeapen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0