HTTP://REGISTRATION.DEVOTE.SE

Från och med NU så lämnar jag blogg.se, säger hej då till ett fint, lite drygt år, som gått och tack för mig. Nu är det dags att vända blad, gå vidare mot en förhoppningsvis ljus framtid och en ny bloggportal. Hädanefter hittar ni mig HÄR, på REGISTRATION.DEVOTE.SE och mina förhoppningar är att alla ni som brukar besöka mig här följer med mig in i denna nya och oförutsägbart spännande framtid! Kom ihåg att byta adress på alla era bokmärken och bloggsidor nu så kör vi, kom igen, det blir kul!
Ni är bäst och tack för att ni läst här, utan er vore det här ingenting.

Kommentarer
Postat av: olof

nej varför devote....blogg.se är överlägsen. men du är alltid bra ändå så!

2010-02-04 @ 22:44:38
URL: http://thecompletetruth.blogg.se/
Postat av: din punktjej

Men hallå gud vad du byter.

Älskar dig fina Hedda vi borde hänga oftare. Vi är dåliga.

2010-02-05 @ 15:59:44
URL: http://johannaschneider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0